úterý 8. ledna 2013

Vyhlášení výsledků novoroční SOUTĚŽE

Přináším slibované výsledky novoroční soutěže. Sice trochu pozdě, ale fakt jsem se snažila.

Předem bych ráda poděkovala všem, které jste se soutěže zúčastnily a připojily do komentářů nějakou svoji vlastní zvířecí zkušenost. Příběhy to byly veselé i dojemné, zasmála jsem se i uronila slzičky. Jsem vám za ně moc vděčná. Moc mi pomohlo každé vaše slovo.

Losování provedl můj starší syn Matoušek. Protože ještě neumí číst, věřte, že to bylo opravdu objektivní.

Tak a je to tady. Absolutní vítězkou se stááááávááááá..........LIKAF.

Ale protože Matýska losování moc bavilo. Musím ocenit ještě dvě další děvčata, která vylosoval.

Jsou to..........ALI a MARCELA. I vy dvě se můžete těšit na nějakou drobnost.....:-)

Pošlete mi na mail svoje adresy a já se budu snažit poslat vám vaše odměny co nejdříve.

Přeji krásný den.

4 komentáře:

  1. Jejda, já jsem na vyhlašování nějak zapomněla...díky za popošťouchnutí :=)

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko, dnes jsem si výhru vyzvedla na poště. Je to nádhera, jsem nadšena. Moc ti děkuji!!! V nejbližších dnech se pochlubím na blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)