středa 2. ledna 2013

Rozloučení s pejskem Vendulkou

Právě před chvílí nás opustil náš milovaný pejsek Vendulka. Byla tou nejhodnější a nejkrásnější psí holčičkou, jakou jsme si mohli přát.


Už jsem tu o jejím pohnutém startu do života jednou psala - můžete si to přečíst tady.


Milovali jsme ji a snažili jsme se jí z celého srdce dát dobrý domov. Doufám, že byla ve svém životě šťastná a měla nás ráda stejně tak jako my ji.

Bude nám strašně moc chybět.

13 komentářů:

  1. Moni, to je mi líto :-( Vendulka byla moc pěkná fenečka. Určitě byla u vás šťastná. Kdo ví, jak by jako štěně dopadla, kdyby zůstala tam, kde byla.

    OdpovědětVymazat
  2. Moni .. posílám pohlazení ju ... byla šťastná ... tomu věř ... však už z obrázku se směje na svět ...

    OdpovědětVymazat
  3. To jste měli, Moni, smutný začátek nového roku. Ale určitě se měla u vás dobře, opravdu, jak píše Korfela, z fotky je vidět vysmátý obličej, byla šťastná! Posílám pohlazeníčko * J.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nám včera umřel taky hafíček, takže chápu jak je to těžké. Hodně sil Mila.

    OdpovědětVymazat
  5. To je mi moc líto. Také mi před lety umřel pejsek, tak vím, jak moc smutno vám je. Posílám hodně sil! Snad už máte všechno nepříjemné vybráno.

    OdpovědětVymazat
  6. Ach Moni... Kolikrát mě ani tak nedojmou osudy lidí, jako zvířat. Oni si kolikrát ti lidé za své neštěstí můžou sami. Jenže tihle tvorečkové, ti jsou závislí právě na nás, na lidech. Vendulka byla opravdu krásný pejsek. Jsi hodný človíček. Bude to ještě dlouho bolet, ale držím palečky, ať se vaše srdíčka brzy zotaví...

    OdpovědětVymazat
  7. Moni to je mi líto... v psím nebi je jí určitě dobře ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Moni,posilam velke obejmuti ❤

    OdpovědětVymazat
  9. Moniko život tě zkouší. Upřímnou soustrast. Říká se to když odejde člověk. Mně to řekla sousedka, která dobře ví, že i odchod pejska je totéž. Naše Kikinka nás opustila 3. ledna. Měsíc jsem nedělala nic jihéno než objížděla útulky. Žít jsem začala až když jsem si dovezla Vendulku. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Moni je mi moc líto , že Vám Vendulka odešla do psího nebíčka, jak říkáme doma mi s dětmi, určitě už tam dovádí s naším pejskem Trustíkem co už s námi není 3 roky a taky naším králíčkem Matýskem. Vím jak strašně to bolí i když někteří lidé to nikdy nemůžou pochopit, jen časem se bolest otupí, jetli můžete pořidte si nového pejska prý to pomáhá. ně ho manžel už nedovolil a trápila jsme se hodně dlouho.. pa a posílám veliké obejmutí Dita

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji všem, kdo jste sem zavítaly a nechaly jste mi tu nějaký vzkaz. Moc mi to pomohlo. Už je to nějaký ten den, ale zatím si na to pořád nemohu zvyknout. Když přijdu domů, pořád čekám, že si ke mně přijde jeden vlhký čumáček pro podrbání za ušima.....:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)