úterý 10. ledna 2012

Pizza tyčinky z listového těsta

Momentálně nemám kde šít, protože to tady trochu přestavujeme a moje dílna v jídelně už neexistuje. Stroje spinkají v krabici a čekají až přijde zase jejich čas.

Takže se musím nějak zabavit, aby moje ručičky nezahálely. Dneska jsem objevila tyhle úžasné stránečky se spoustou receptíků - Z lásky k vareniu. Kdo je nezná, vřele doporučuji navštívit. Je to tam samá mňamka.

Já jsem se pustila do pizza tyčinek z listového těsta.


Rychlé, jednoduché, na suroviny nenáročně, chuťově výborné.


Recept najdete tady.


DOBROU CHUŤ.

3 komentáře:

  1. Vypadají báječně Moni:o), asi také zítra vyzkouším:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají nádherně. Vyzkouším, díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkoušela jsem, opravdu výborné,pro velký úspěch musím opakovat, děti byli nadšené ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)